Radardetektorainkkal, traffipaxjelző készülékeinkkel, lézerblokkolóinkkal Ön is elkerülheti a sebességhatár átlépésével járó esetleges büntetést, ami 2008 májusától lakott területen (50km/h-ás sebességkorlátozás mellett) 65km/h-val haladva 30.000,- Ft összegű lehet, valamint autópályán (130km/h) hasonló mértékű bírsághoz elég 143km/h-val haladni!

Miért jó?

  • Megóvhat a büntetéstől,
  • Időt takaríthat meg,
  • Biztonságérzetet ad, nem kell az út szélét fürkészni,
  • Védi jogosítványát, pénztárcáját.
Nyugati és Japán autóalkatrészek!

AL PRIORITY | ALP

 


Ár: 167 900 ,- Ft (27 % áfával)


AL PRIORITY | ALP | Első védelem dupla processzorral +CD

 

Ár: 167 900 ,- Ft (27 % áfával)

 

 

Az űrlap teteje

Az űrlap alja



 

 

AL PRIORITY | ALP | Első/hátsó dupla processzoros védelem

Az AL Priority a patinás AL gyártó teljesen új multifunkciós autós termékcsaládja, az AL Priority, vagyis az ALP. Az ALP az AL G9RX2 utódja, mely széria olyan szintet képviselt a nemzetközi piacon is, amit nehéznek tűnhetett megugrani a gyártónak. A Priority-vel viszont - látva a fejlesztések, innovációk sorát - ez sikerült. Nem is kevéssel.

 

 

Beharangozó videónk:

 

 

 

 

Mi is az AL Priority?

 

Egy okos lézer alapú autós készülék. Okos, mert fő funkcióját tekintve ugyan parkolószenzor, de extrém ellenállást biztosít a működését zavaró lézeres jelekkel szemben (pl. lézeres traffipaxok) is. Amikor ilyen interferenciát érzékel, megpróbálja helyreállítani saját működését, ellenjelet bocsátva ki.

Ha az érzékelt (és blokkolt) jel traffipaxból érkezik, a készülék pár másodperc (állítható!) után kikapcsol, illetve újraindítja magát. Az ALP ekkor már nem zavarja a sebességmérő jelét, a sebességmérés szabadon elvégezhető. Az említett időtartam alatt persze a sebesség korrigálása is megtörténhet.

Az ALP közlekedésbiztonsági igazolással (e26) rendelkezik, a járműre szabadon felszerelhető.

 

 

 

 

 

Elit fejlesztések, innovációk, egyedi tulajdonságok

 

 

 

 

 

 

 

Az ALP rendszer központi egységéhez csatlakoztatható kiegészítők sora:

- radarérzékelő fej (pl. BEL STiR), mely a készüléket képessé teszi a radaros traffipaxok jelzésére (opcionális - a szett a radarfejet nem tartalmazza!);

- GPS-antenna, a sebességfüggő üzemmódokért (opcionális!);

- iPhone okostelefon, a gyönyörű kijelzőért, s az érintőképernyős kezelésért (Android előkészületben!) (opcionális!);

- "Hi-fi" kapcsolószett, a beszélő üzemmódért (magyar nyelv) (opcionális!);

- "LCC" szűrő szenzor,  hogy az LCC-vel (Laser Cruise Control) felszerelt autókra is installálható legyen (opcionális!);

 

 

Választható üzemmódok:

- csak parkolószenzor;

- parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés;

- parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés és blokkolás;

 

 

Az AL Priority egy ténylegesen jól használható parkolószenzor, 8 fokozatban állítható parkolási érzékenységgel.

 

 

 

 

 

 

A készülék - a világon elsőként és jelenleg egyedüliként - központi egységébenkét processzorral dolgozik (16/32bit), melyek 100MHz feletti működési sebességet biztosítanak, kiemelkedő, eddig nem tapasztalt reagálási gyorsaságot adva ezzel minden helyzetben.

 

 

 

 

 

Az AL szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik a piacon általános 2 darabbal szemben. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. Az ALP-ben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is a versenytársakhoz képest, az átlósan érkező jelek érzékeléséhez is.

 

 

 

 

 

 

 

A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP legalább40-100%-kal jobban teljesít mint a többi készülék a piacon, így kevesebb, felannyi szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez.

 

 

 

 

Az AL Priority az első és egyetlen olyan készülék a hasonló készülékek piacán, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható. Ennek lényege az egyszerűség:

 

A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com - magyar nyelven is hamarosan!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva s a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik.

 

Bármilyen típusú USB pendrive használható a készülékhez!

 

Az ALP megkülönbözteti az első, ill. a hátsó (ha van) szenzort, szenzorokat, így a veszély irányáról is információt kap a felhasználó. A továbbfejlsztett önteszt funkciónak köszönhetően a készülék azonnal jelzi, ha egy adott szenzor nincs a helyén a csatlakozóban, vagy bármi probléma lépett fel, a hely pontos jelzésével. 
Az AL Priority rendszerhez a világon elsőként 5db szenzor is csatlakoztatható!

 

 

 

 

 

A Priority rendszer online frissíthető magyar nyelvű felületen (hamarosan awww.alpupdate.com-on!), a folyamatosan érkező fejlesztések egyszerűen feltölthetők a készülékre.

A kalibrálás az USB pendrive használatán kívűl elvégezhető a készülék kontroll paneljével is.

 

 

 

 

 

Teljesítmény kategóriájának legkisebb kerületű szenzorával rendelkezik. Könnyen, kis helyen is elhelyezhető a járművön - ezt szolgálja az érzékelő fej különleges oldalsó-hátsó kábelkivezetése is. Az ALP-nél nem csak a központi egységben, hanem a külső szenzorban is processzor dolgozik a legkiemelkedőbb teljesítményért, minden körülmények között.

A szenzor mérete: 30x14x57mm

 

 

 

A parkolószenzor lézerdiódája a 905 nanométeres hullámhosszon működik, mely megegyezik a rendõri lézeres sebességmérõk, lézeres traffipaxok működési tartományával, így a parkolószenzor működését a beérkezõ idegen lézerjel zavarja. Ezt érzékelve az ALP jelzi a sofõrnek, hogy a parkolószenzor átmenetileg nem tudja ellátni feladatát, és automatikusan megpróbálja helyreállítani az érzékelést: gyors sorozatban impulzusokat bocsájt ki, és ellenõrzi a visszaverõdõ jeleket. Ez megzavarja az idegen jeleket sugárzó készüléket (pl. lézeres traffipax), ezért az ALP az elõre beállított 4 vagy 8 másodpercen belül automatikusan lekapcsol, hogy ne gátolja az esetleges további mérést. Ezen idõ alatt a sofõr lelassíthat, korrigálhatja sebességét, elkerülve ezzel a büntetést. A védelmi (blokkoló) funkció teljesen kikapcsolható a készülékben.

 

 

 

Egyedi zavarási technológiáját nem vagy csak redukáltan mutatják ki a küldöldi sebességmérők (itthon nincs olyan lézer használatban, melyben lenne ilyen funkció): a készülék nem indikál "jammed" kódot a mérőeszközökön. Mivel a készülék többcélú lézerrendszer, többek között parkolószenzor, így külföldön is nagy biztonsággal használható.


A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett LED tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.


Technikai jellemzők:

Adóvevő egység:

·         Mikroprocesszoros vezérlés

·         Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.

·         Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)

·         Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást

·         Minden típusú sebességmérő lézer zavarása

·         Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése

·         Rozsdamentes kivitel

·         8 fokozatú parkolószenzor

·         Polikarbonát gyüjtő/szórólencse

·         Méret 30x14x57mm


Belső egység (központi egység):

·         Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás

·         Rádió némítás kimenet

·         Kontroll panel kimenet

·         Led visszajelző kimenet

·         93dB erősségű riasztás

·         USB csatlakozó programfrissítéshez

·         Beépített biztosíték

·         GPS antenna/radar antenna bemenet

 

A termék egy szenzort tartalmaz, előre (vagy hátra) történő felszereléshez.

 

 

 

 

 

Tesztelt lézeres berendezések:

SCS-101

SCS-102
SCS-103

Fáma lézer I

Fáma lézer II

Fáma lézer III

Fáma Shot III

LightFáma III, III/DV

LTI Marksman 20.20

LTI Multalaser
LTI UltraLyte, LR, 100, 100LR

LTI UltraLyte Compact

LTI 200, 200LR, LRB
Redflex – Lasercam

Redflex - Lasercam NT
Jenoptik – LaserPatrol
Jenoptik – Laveg, Video-Laveg
Multanova – StarLaser
Robot – TraffiPatrol, V
Sagem – MestaLaser
Sagem – EUROLaser
Truvelo – Lidar, D-Cam

Kustom – ProLaser I
Kustom – ProLaser II
Kustom – ProLaser III
Kustom – Pro-Lite
Kustom – LaserCam II
Riegl – LR90-235
Riegl – FG21-P

Stalker – LZ-1
Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
Cleartone – Stealth SpeedLaser

Traffic Observer – LMS 291/221/04/05
TraffiPatrol XR

TraffPatrol V
LTI – TruSpeed
LTI – TruSpeed 2
LTI – TruCam

LTI TruSpeed S
Vitronic – PoliscanSpeed
Camea – Unicam section control
Unipar – SL700
RedSpeed – SpeedGuard

TSS Laser 500

Laser Ally

Amata Videolaser

Zurad Rapid Laser

 






Whistler Moto GLO Motoros sisak lámpa
Whistler Moto GLO Motoros sisak lámpa
19 900 ,- Ft

HID XENON szett
HID XENON szett
24 900 ,- Ft

EliTech BLS SX lézerszenzor
EliTech BLS SX lézerszenzor
14 900 ,- Ft

AL Rriority / alap / első- hátsó védelem
 AL Rriority / alap / első- hátsó védelem
239 900 ,- Ft

Whistler GT-265Xi radar- és lézerdetektor
Whistler GT-265Xi radar- és lézerdetektor
48 900 ,- Ft

Figyelmeztetés: A radardetektor nem tévedhetetlen! Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn, vagy nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ez a fizika törvényszerűségei miatt fordulhat elő, nem a készülék hibás működése az oka. A gyártó és a forgalmazó nem vállal felelősséget a sebességtúllépésből eredő büntetésekért és egyéb következményekért! Kérjük olvassa el általános ismertetőnket a radardetektorok működéséről! Az Ön érdekében kérjük, ne vásároljon bizonytalan forrásból! Javasoljuk hogy csak hivatalos disztribútortól vásároljon! Hiszünk benne, hogy a legjobb ár/érték arányú traffipaxdetektort - radardetektort és lézerdetektort szállíthatjuk Önnek! Köszönjük hogy meglátogatta oldalunkat!

© 2018 - www.autolampabolt.hu